Суботній лікар

Чому у гіпертоніка впав тиск?

Миритися з низьким тиском неправильно: у мозок надходить мало крові, і йому бракує кисню.

 

Чому у гіпертоніка впав тиск?

Запитання читачки: «Мені 73 роки. На гіпертонію страждаю понад двадцять років, п’ю таблетки, але останні півроку тиск вранці почав падати так, що не можу піднятися. Чому? Як його підвищити?»

Відповідає лікар-кардіолог Олександр Яремчук:

– Ваші ліки від гіпертензії збивають пульс, а через це знижується і рівень тиску, тому вам погано. Слідкуйте за пульсом: вимірюйте його вранці та ввечері.

У мене ще цукровий діабет, глаукома.

– Гадаю, тоді краще підібрати інший препарат, враховуючи вік та фонову патологію.

– А якщо випити таблетку, що піднімає тиск?

Гіпертонікам такі ліки вживати не можна. Але миритися з низьким тиском теж неправильно: у мозок надходить мало крові, і йому бракує кисню. Якщо у вас різко впав тиск, слід лягти так, щоб ноги були вище за голову, наприклад, підкласти під них подушку. Тоді кров під дією сили тяжіння спрямується в судини мозку, і за хвилину-другу тиск підніметься. Можна з’їсти скибочку хліба, посипану сіллю, або випити зелений чай (чайна ложка заварки на склянку окропу). А від міцної кави, як і від чорного чаю, треба відмовитися.

За матеріалами fakty.ua

 

Схожі матеріали

Залишити коментар Facebook