Світ

МИСТЕЦТВО. Американський художник Паскаль Кемпіон

Паскаль Кемпіон своїми ілюстраціями розповідає глядачеві маленькі історії. Художник спостерігає за людьми на вулицях, у парках, кафе, магазинах, заглядає у вікна будинків і переносить свої спостереження на картини.

Напевно, ви помітили, що ці роботи незвичайні. Художник створює їх за допомогою цифрових комп’ютерних технологій, обробляючи в програмі Photoshop. Але як же здорово він вміє передати радість, наповненість настроєм і почуттями за допомогою мінімальних засобів.

Паскаль народився в Рівер Едж, штат Нью-Джерсі, і розпочав свою художню кар’єру у віці семи років, коли його старший брат Шон дав йому завдання «копіювати» обкладинки коміксів в обмін на те, що Паскаль читатиме комікси! У віці двох років його сім’я переїхала на південь Франції, де він годинами робив ескізи та малював як комікси, так і прекрасні пейзажі Провансу. У 1995 році Паскаль почав вивчати сюжетну ілюстрацію в Школі декоративних мистецтв у Страсбурзі, Франція. Його формальне навчання наголошувало на розповіді історій через мистецтво, а також стало останнім заняттям, яке проходило без комп’ютерів. Річне навчання за кордоном у Бостоні на студії Tom Snyder Productions закріпило цілі Паскаля і визначило США як місце для побудови його професійної кар’єри художника. Закінчивши у 2000 році Страсбурзьку школу декоративного мистецтва з дипломом з оповідної ілюстрації, брат Паскаля Шон створив для нього новий інструмент – комп’ютер. Це був початок нової форми мистецтва для Паскаля, і так народився цифровий художник.

 

У 2001 році привабливість раю в поєднанні з роботою привела його до Гонолулу, Гаваї, де він працював у компанії PREL, розробляючи освітні онлайн-ігри. У 2002 році він приєднався до стартап-студії Bent Image Labs у Портленді, штат Орегон. Тут Паскаль відточував навички комерційного 2D-художника, а потім став комерційним директором і співпрацював над кампаніями для таких клієнтів, як Ritz Crackers та Reese’s Pieces. Виробничі процеси завжди були швидкими, і Паскаль процвітав у цьому середовищі, вдосконалюючи свої навички швидкісного скетчингу, а також створюючи багато особистих анімаційних робіт.

У 2005 році Паскаль переїхав до затоки Сан-Франциско, щоб стати старшим візуальним художником Leapfrog, де він відповідав за створення багатьох персонажів Leapfrog, сюжетних ліній та розробку ігор для LeapFrog та її партнерів.

У травні 2007 року Паскаль одружився в Сан-Франциско, а в 2008 році народилася їхня перша дитина Лілі. Так почалася його сильна пристрасть до своєї сім’ї, і він несе це полум’я та натхнення у своїй роботі, що стало однією з його візитних карток.

У 2006 році Паскаль почав по-справжньому розвивати власне мистецтво та стиль, але через постійну зайнятість йому бракувало часу, і він мав знайти ефективне рішення. Саме тоді народився «Ескіз дня»: щоранку, насамперед, він створює ескіз, нехай і повнокольоровий, але з власною історією. Ця рутина призвела до створення архіву з майже 6 000 ескізів та понад 900 000 органічних підписників в Instagram, 500 000 органічних підписників у Facebook та зростаючої кількості на Tumblr, Twitter, DeviantArt та Pinterest.

З 2007 року і до сьогодні Паскаль займається багатьма видами мистецтва: від продакшн-дизайну до візуальної розробки для художніх фільмів і телебачення, створення комерційної анімації для таких клієнтів, як Chevron і Disney, а також бере участь у створенні різних художніх анімаційних фільмів і анімаційних спецвипусків. Він почав працювати з кіноіндустрією і знайшов любов до візуальної розробки та сторітелінгу в кіноіндустрії. Паскаль зіграв одну з перших ролей у фільмі «Клаус» разом з Sergio Pablos Animation і допоміг створити початкову візуальну біблію для фільму. У 2010 та 2011 роках Паскаль працював над візуальною розробкою таких фільмів, як «Моана, Шерман і Пібоді» та «Пінгвіни Мадагаскару».

У 2014 році Паскаль вирішив покинути район затоки Сан-Франциско і переїхати до Лос-Анджелеса, штат Каліфорнія. Він одразу ж потрапив до штату Paramount Feature Animation і незабаром після цього був запрошений до участі у дійсно захоплюючому проекті Warner Bros. та Netflix. У 2015-2018 роках Паскаль брав участь у створенні 1-го сезону нової екранізації всіма улюбленої книги доктора Зюсса «Зелені яйця та шинка» на Netflix та Warner Bros. З 2020 по 2023 рік Паскаль був продакшн-дизайнером спеціальних програм «Арахіс» на AppleTV, які є новою класикою, що зворушує серце, а також відзначена нагородами.

У грудні 2019 року він досягнув своєї професійної та особистої мети, ставши художником обкладинки New Yorker. І з тих пір його роботи неодноразово потрапляли на обкладинку журналу. Наразі його інтереси у видавничій сфері представляє компанія Shannon Associates. А з 2020 року Паскаль повернувся до свого коріння і створив регулярні комікси, які публікуються в його Instagram під назвами «Late Night Thoughts» та «Kitty Cat». Паскаль підштовхнув свою особисту творчість до нових захоплюючих напрямків у сучасному коміксі.

Взимку 2023 року Паскаль і його дружина Катріна відкрили власну галерею/творчу майстерню в Бербанку, штат Каліфорнія. У студіях експонуються колекції робіт Паскаля, проводяться майстер-класи та заходи, а також функціонує студія візуального розвитку та створення історій у сфері інтелектуальної власності.

Якщо його запитають, Паскаль скаже, що його натхнення до творчості та наполегливої праці походить від його сім’ї. Батько Лілі, близнюків Макса та Коліна, а також улюблених собак Чарлі та Оллі, Паскаль любить черпати натхнення зі свого життєвого досвіду та моментів, які приносять йому справжній сенс та задоволення.

 

 

Схожі матеріали

Популярні новини